ONNENTASSUT RY

VUOSIKERTOMUS 2019

Yleistä

Onnentassut ry perustettiin huhtikuussa 2018, rekisterinumero 221.533. Tämä on yhdistyksen toinen toimintavuosi.Yhdistyksen tarkoitus on auttaa kodittomia eläimiä ja tukea niihin liittyviä sidosryhmiä. Yhdistyspyrkii myös edistämään eläinten hyvinvointia ja asenteiden muuttamista hylättyjä ja hädänalaisia eläimiä kohtaan. Yhdistys voi myös maahantuoda kodittomia kotieläimiä (koiria ja kissoja).Yhdistys on voittoa tavoittelematon.

Tänä vuonna olemme tukeneet Romaniassa olevia luottoeläinsuojelijoita, että he vastaavasti pystyvät auttamaan ja pelastamaan katukoiria ja kissoja joita on valtavat määrät. Olemme auttaneet ruuan hankinnassa, lääkinnässä, steriloinneissa ja adoptioissa.Eläinten adoptioissa Suomeen käytämme Eviran TRACES-järjestelmää. Traces rekisterinumero 2308/0521/2018. Rekisteröinti on voimassa 24.4.2021 asti.Adoptiokoirat tulevat Suomeen rokotettuina, loishäädettyinä, tautitestattuina, steriloituina,sirutettuina ja heillä on lemmikkieläinpassi. Suomessa yhdistys rekisteröi sirut Turvasiru.firekisteriin.

Onnentassut ry on 23.4.2019 hyväksytty Responsible Rescue kriteerit täyttäväksi toimijaksi.Olemme sitoutuneet noudattamaan järjestön sopimia kriteerejä ja toimintaohjeita. Haluamme olla vastuullinen toimija. Onnentassut ry:lle on myönnetty rahankeräyslupa 25.7 .2019. Keräysalue on koko Suomi poislukien Ahvenanmaa. Luvan numero: RN20191625.

Hallitus ja avustajatiimi

Erkki Partanen puheenjohtaja

Sine Lanse jäsen

Crista Laurila jäsen

Anu Mäkinen jäsen

Seija Partanen jäsen

Avustajatiimi

Pauliina Ainasoja

Heli Joensuu

Birgitta Lehtimaki

Nina Peltola

Pekka Pykäläinen

Sari Pykäläinen

Yhdistys toimii vapaaehtoistyöllä ja yhdistys ei maksa kenellekään palkkaa.

Jäsenmaksut

Varsinainen jäsen 20,00 euroa

Kannatusjäsen 20,00 euroa

Talous

Varsinaisen toiminnan tuotot olivat 51.705,00 e ja kulut 69.0’13,28 e. Kulujäämä oli alijäämäinen17 308,28 e.Varainhankinnan tuotot olivat 21 .172,13 e ja kulut 1 .587 ,18 e eli nettona 19.584,95 e.Varainhankinnan suurimmat tuotot tulolähteittäin olivat huutokaupat 11.946,21 e, kirpputorit 4.851,25ja saadut lahjoitukset 4.117,67 e.Tilikauden ylijäämä oli 2.276,67 e.